zondag 27 september 2009

Fiesta Multicultural

Hoe verkoop je boterkoek en poffertjes aan een Spanjaard? Door te laten proeven! En ze vonden het heerlijk. Het Fiesta Multicultural gisteren was geslaagd. Er waren een hoop mensen op de been en zelfs het weer paste zich aan, aan onze Hollandse stand: na twee uur begon het flink te regenen...maar daar lieten we ons natuurlijk niet door uit het veld slaan. Met onze Hollandse inventiviteit maakten we onze stand redelijk waterdicht en hebben we het toch nog tot een uur of 8 's avonds volgehouden.
Voor het demonstreren van workshops was het helaas te nat, maar ik heb veel punten Hollandse appeltaart en boterkoek verkocht en ook de Delftsblauwe sieraden liepen goed. Maar ik heb vooral een hele gezellig dag gehad.

Hasta luego!

18 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel gezellig uit Floortje!
    En wat leuk dat het zo goed ontvangen werd...de kleine jongens zitten daar zo heerlijk te smullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super dat het zo goed geslaagd is en zo te zien was het ook erg gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan ook niets anders zeggen dan dat het er heel gezellig uitziet! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. klinkt als een geslaagde dag. lijkt me hartstikke leuk om mensen van een andere cultuur iets te laten proeven dat wij heel gewoon vinden en dat ze het dan echt lekker vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat jullie dag zo goed geslaagd is. En aan de foto's te zien was het er erg gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat het zo goed geslaagd is. En het ziet er erg gezellig uit. Bedankt voor je bezoekjes aan mijn blog.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het zo geslaagd is. En het ziet er ook erg gezellig uit.Bedankt voor je berichtjes op mijn blog.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er gezellig uit, Floortje. Ik krijg spontaan zin in vakantie. Goed om te horen dat de verkoop geslaagd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er ook vreselijk gezellig uit. Geweldig dat het weer zich zelfs aan jullie aanpaste... Wel jammer dat je daardoor je workshop niet kon demonstreren. Ik hoop dat je toch aanmelding krijgt want ik vond je canvas er erg goed uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gezellige is ook wel te zien, jammer van de demo's maar appeltaart is erg lekker, het ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal nederlands dus die regen, hahahaa. leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh lekkerrrrr poffertjes!! Het ziet er heel gezellig uit. Leuke stand had je gemaakt. En kijk die kinderen lekker zitten smullen :) Leuke foto's!
    xx Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super zeg! Heb je ze ook stroopwafels gegeven of mis je die zelf te veel? Ik eet ze niet veel maar ik zou ze in het buitenland wel degelijk missen, hahaha...Gelukkig kun je boterkoek heel goed zelf maken!

    Liefs,
    Leontine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Floortje! Nice to meet you!!

    Hugs,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Floortje! I'm so glad to have found your blog! :)

    Cath from Moxie Fab World

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar had ik nu bij willen zijn. Leuk dat de sieraden zo goed gingen.
    Liefs Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Was gezellig en lekker druk afgelopen weekend heh...volgend jaar weer ?
    Jammer dat het weer niet helemaal meezat, wij zijn uiteindelijk maar snel naar huis gegaan, want Raf werd kletsnat in zijn wagen...jammer jammer....
    De stand zag er goed uit en je canvas vond ik helemaal leuk ! ( ik kom graag een keertje scrappen bij je ;-)

    Liefs en tot snel !
    nan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hollandser kun je het niet krijgen, zulle we maar zeggen.
    Fijn dat het ondanks de regen toch nog een geslaagde dag was.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!