dinsdag 27 oktober 2009

Hollands winkelplezier

Ik ben terug van een weekje NL en ook al ging ik om mijn familie weer eens in het echt te zien...ik kon het natuurlijk niet laten om ook wat scrapinkopen te doen, dat gaat in NL nu eenmaal makkelijker dan hier in Spanje.
Toen ik thuiskwam lag er nog een enorme verrassing op me te wachten, Cora had me beloofd om wat stempelafdrukjes te sturen van een ijsje dat ik eens op haar blog zag...maar kijk eens waarmee ze me heeft verwend:
Wat zijn scrappers toch lief voor elkaar, dank je wel Cora, ik ben er superblij mee!

Hasta luego!

6 opmerkingen:

  1. Dat is zeker lief, wat leuk zeg!
    En je inkopen zijn ook prachtig.
    Ik ga bijna nooit naar 't Palet alleen voor mooie kralen. Ik ga Marz Kreatiek dat zit tegenover het murmellius gymnasium, daar hebben ze ook meer scrapspullen, en de verkoopster van t Palet vind ik niet zo vriendelijk, meer mensen niet overigens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een verwennerij, wat lief.
    Je hebt je nog netjes ingehouden met je scrap inkopen, haha.
    Het geeft in ieder geval weer heel veel scrapplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, jij hebt superleuke inkopen gedaan! En erg lief dat je zoveel stempelafdrukken hebt gekregen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk inkopen gedaan...als wij weer een keer in nederland zijn, ga ik me ook maar eens flink te buiten aan knutselspullen geloof ik...die vind ik hier toch maar moeilijk te krijgen...

    Ziet er leuk uit wat je hebt gekocht !

    xx
    Nan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, ik kan me die volle mand van je nog wel herinneren.
    Veel plezier ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!