maandag 9 november 2009

Honest Scrap Award

Al even geleden heb ik nog een award ontvangen, deze keer van Jolanda, Alexandra en Sandra, bedankt meiden!
Ook aan deze award is weer een opdracht verbonden: bedank de gevers (zie boven), noem 10 eerlijke dingen over jezelf (zie onder) en geef de award door. Dit laatste sla ik over omdat volgens mij de award al overal langs is geweest en...

1....ik altijd een beetje schrik van het ontvangen van een award omdat je die weer door moet geven aan anderen en dat vind ik zo moeilijk! Ik wil nooit iemand voor het hoofd stoten en lees zoveel leuke blogs dat een keuze maken haast onmogelijk is. Maar ik wil hierbij nog wel even opmerken dat ik me altijd erg vereerd voel als ik een award ontvang!
2. Naast bovengenoemde karaktereigenschap kan ik soms ook heel direct zijn en dan kan het soms pijnlijk worden...
3. Ik kan een behoorlijke "air" opzetten en een grote mond hebben, maar eigenlijk heb ik veel te weinig zelfvertrouwen en kan soms over alles twijfelen.
4. Ik ben gek op muziek, als ik alleen in de auto zit, gaat m'n cd speler voluit en zing ik lekker mee.
5. Het liefst rijd ik daarbij in een flink tempo, maar sinds kort is de flitspaal ook in Spanje uitgevonden en zal ik daarmee op moeten passen!
6. Ik heb een hekel aan huishoudelijke klussen...wat volledig haaks staat op het volgende punt:
7. Ik heb een hekel aan een rommelig en vuil huis...dus ik heb gewoon pech en doe het huishouden toch braaf!
8. Ik heb, zoals zoveel creatievelingen, veeeeeeel te veel materiaal in huis en wil toch steeds weer nieuwe dingen.
9. Ik ben de laatste tijd zo aan haken verslaafd geraakt, dat ik het zelfs in de auto nog doe (nee...niet als ik zelf rijd uiteraard!)
10. Het verzinnen van deze "eerlijke" dingen heeft me al veel te veel tijd gekost en ik weet echt niks meer, sorry!

Hasta luego!

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award en leuk om jou antwoorden te lezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enne, geeft niets hoor, vergeten is menselijk ;-)
    Bedankt voor je leuke blogberichtjes.
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je toch een leuk mens! Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Floortje, via deze weg wilde ik je even laten weten, dat ik het blogprobleem even op het forum heb gezet. Als ik meer weet laat ik je het weten, tot nu toe kreeg ik alleen als advies dat je je cookies kunt schoonmaken, weet nog niet of anderen ook dit probleem hebben.
    Groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!