zondag 29 november 2009

MOJO 114

Dit is geloof ik voor het eerst dat ik met een sketch van Mojo Monday heb gewerkt en hij was leuk! Dat vind ik van de kaart eigenlijk ook wel (als ik een keer onbescheiden mag zijn...).
Bij daglicht fotograferen ging niet helaas...want dat was er vandaag bijna niet! Het heeft bijna de hele dag geregend, de lucht was grijs. Maar daarover klagen we hier niet, zo kan de waterbron zich tenminste weer vullen en de natuur smachtte echt naar regen. Goed voor de sinaasappels die al oranje kleuren, maar nog wel wat mogen groeien.

Hasta luego!

6 opmerkingen:

  1. Floortje je mag onbescheiden zijn want je kaart is prachtig, en wat het weer betreft bij jullie is het meestal maar tijdelijk maar hier langdurig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag zeker onbescheiden zijn als het om zo'n prachtige kaart gaat :D Lekker Nederlands weer dus vandaag begrijp ik? Is af en toe toch ook wel leuk zo'n dagje waarop je gewoon lekker binnen blijft en kan tutten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart, mooie kleurencombi! En dat weer ..ik kan me voorstellen dat het bij jullie af en toe echt nodig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook een hele leuke kaart! ik loop wat achter met de bloggies, dus sorry voor de late reactie(s)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Floortje, deze kaart is zo schattig, vooral dat streepjespapier is erg mooi.

    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaart, dan mag je toch zeker onbescheiden zijn hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!