donderdag 26 november 2009

Sfeerlichtjes

Al sinds dit voorjaar ben ik bezig om een webwinkel op te zetten waarin ik m'n uitspattingen van creativiteit te koop aan wil bieden. Maar zoiets kost veel tijd en die moet je er wel vrij voor maken. Op dit moment ben ik er, naast al m'n creatieve activiteiten, druk mee bezig en is 'ie bijna klaar. Deze sfeerlichtjes met een gehaakt kantrandje heb ik gemaakt om weg te geven als kerstkadootje, maar ze komen ook in mijn winkeltje...dus mocht ik ze niet verkopen...dan hoef ik de deur niet meer uit voor kerstkadootjes!
Hasta luego!

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk en stoer om "gewoon" je eigen webwinkel te beginnen!!! Je sfeerlichtjes zijn in ieder geval erg leuk geworden en die ga jij echt niet zelf als kerstcadeautjes gebruiken, die zijn zo verkocht. ;-)

    Succes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zien er leuk uit, Floortje. Ben benieuwd naar je winkel.

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay Floortje,

    Wat een snoezige lichtjes..
    En ik ben zo benieuwd naar je shoppie...

    Ik heb trouwens mijn nieuwste Engelmuis Floortje genoemd...ik vindt deze naam geweldig.
    Eerdaags kan je haar op mijn blog bewonderen

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn ook al zo schattig. Ik ben heel benieuwd naar je winkeltje, dat zal vast een succes worden met al die mooie dingen die jij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die heb je denk ik niet voor jezelf over want die zijn zo verkocht die leuke lichtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuk idee zeg!maar kan je wel afstand doen van al die mooie freubels?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig zeg!
    Ben benieuwd naar je shoppie!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat spannend dat je je eigen webwinkel gaat beginnen! Ik ben helemaal nieuwsgierig hoe die eruit gaat zien. Je lichtjes zijn ook ontzettend mooi. Ik denk niet dat je er zelf lang van gaat genieten want die zijn natuurlijk heel snel verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gaaf!!!
    enne ben heel nieuwsgierig naar je web winkel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. deze zijn zo snoezig echt enorm mooi en lief!
    En enorm bedankt voor je lieve berichtjes altijd!
    Heel fijn weekend!
    En wel zeggen he als je weer in Alkmaar bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief zeg, heel veel succes met je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Floortje,

    Ja deze zijn ook weer mooi...
    Ik denk dat deze zeker een succes gaan worden.
    groetjes Erica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel veel succes Floortje...maar dat zal best lukken want je maakt zulke leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh leuk een webwinkel ! wil ik natuurlijk zo snel mogelijk het adres van weten...leuk leuk leuk !
    Maak je hem zelf, of heb je een webwinkelpakket ?

    xxx
    nan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze zijn heel erg leuk.
    Ik ben ook reuze benieuwd naar je webwinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit ziet er erg leuk uit.
    Succes met het opzetten van je webwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben nog steeds hier :-) Wat een schitterende haakcreaties, ben maar even volger geworden ! Ik ga het zo aan mijn moeder showen wat jij allemaal maakt, ik maak veel kaarten met haakwerk van mijn moeder en dit moet ze even zien !!! Prachtig !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!