donderdag 7 januari 2010

Gelukkig nieuwjaar!

Om te beginnen wil ik iedereen een heel gelukkig, gezond en creatief 2010 wensen!

Wij hebben zeeeeeeeer natte kerstdagen en oud & nieuw achter de rug. Meestal hebben we hier in het zuiden van Spanje heerlijk weer, maar als het dan regent........dan hoost het ook meteen goed. Geweldig voor de watervoorraden, maar als zo'n hoosbui een paar uur aanhoudt, dan kunnen de grond en het dak het water niet meer verwerken. Met als gevolg, lekkages en een oplopend grondwaterpeil. En storingen in electriciteits- en internetsystemen. Geen tijd en mogelijkheden dus voor gezellig scrappen of bloggen, maar dweilen en hozen!

Gelukkig heb ik voor kerst nog wel gelegenheid gehad om dit kaartje voor mijn lief te maken:
En dan ga ik nu beginnen met bijlezen......en uitzoeken welke wetenswaardigheden over mijzelf ik ook alweer moest plaatsen bij de blogaward die ik van Dora heb gekregen...

Hasta luego!

12 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje heb je gemaakt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Floortje ook voor jou de allerbeste wensen voor 2010 dat het maar een jaar vol geluk en gezondheid mag zijn.


    Ik vind het weer een lieverdje geworden dat kaartje van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  3. allereerst ook voor jullie de beste wensen voor 2010, en dat is niet leuk die natte boel daar mijn broer woont in algorfa en hadden dus het zelfde probleem, maar ook dit kaartje van vorig jaar is een schatje prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij ook de allerbeste wensen...
    en wat een toestand dan zeg! als ik inderdaad aan Spanje denk, denk ik ook aan zon ect......
    valt de schade verder een beetje mee dan?

    enne je kaartje is een snoepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jij ook een heel fijn nieuwjaar gewenst en dat al je dromen maar mogen uitkomen!
    sorry dat al een poos niet heb geblogt, maar was even een beetje blog moe en so in to m'n nieuwste speeltje ; iphone ( love my hello kitty spelletje )
    prachtig kaart is dit heel schattig! love hartjes! yes ik ga ook weer lekker valentijn kaartjes maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook de aller beste wensen voor 2010 je kaart is leuk, wat een gave kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi en schattig winters kaartje

    Jij ook de beste wensen voor 2010 dat het maar een gezond, liefdevol en creatief jaar mag worden.

    Fijn weekend Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Floor, jullie ook allemaal een heel mooi, gezond, creatief en leuk 2010 gewenst!
    Ik hoop dat het van de zomer wél mooi weer is in Spanje, want we gaan daar weer naartoe op vakantie, dus graag doe ik alvast een bestelling: ZON.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Floor, voor jouw en je gezin natuurlijk ook de beste wensen.
    Zag het vanochtend op het nieuws dat in Spanje het erg flink regent, hopelijk hebben jullie er niet al te veel last van.
    Het kaartje voor je man is geweldig, zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach jeetje dat klinkt inderdaad niet als een rustig uiteinde. Fijn dat het nu weer goed gaat. En jij natuurlijk ook nog een bijzonder goed 2010 toegewenst!
    Leuk kaartje heb je voor je lief gemaakt :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij ook een heel gelukkig en gezond 2010 toegewenst!
    En wat een superleuke en lieve kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!