dinsdag 12 juni 2012

Cupcake time!

This cute cupcake was waiting for quite some time now, for me to embroider de seeds on the strawberry and then assemble all the pieces...a forgotten w.i.p...... I'm really happy to have finally finished it! I'm very much short of crochet time at the moment, so this was a very good way to have a 'new' piece in the house in no time...
I did make some time to make these special little cupcake keychains though. They are for the 'Make it for Maud' cause I'm happy to contribute to. Little 2-year old Maud is fighting cancer. She can go to the United States for a special treatment and creative people can donate something handmade, which will be sold to contribute to the costs of the stay of Maud's family during her treatment.
If you want to contribute too (before the 1st of july), you can find more information on Lotte's blog.

Hasta luego!

7 opmerkingen:

  1. holaa, me han encantado tus pastelitos!! ya no me da tiempo de preparar nada para colaborar en esa causa, sabiendolo con mas tiempo es posible que pueda enviar alguna cosita.un besito.maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat en prachtig cupcakje heb je gemaakt
    Zijn leuk he om te maken heb er ook weer net 3 gehaakt de afgelopen dagen.
    En je sleutelhangers zijn ook erg mooi en leuk.
    Hoe groot zijn ze? ik ben op zoek naar een patroon voor sleutelhangercupcakjes.

    Alles verder goed bij jullie?

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en die sleutelhangers vind ik geweldig,vooral die rood-wit-blauwe!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie cup cake voor de high tea van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag je bijdrage net bij Lotte, is samen binnen gekomen met de mijne ;). Leuk hoor en lief van je dat je meedoet helemaal vanuit Spanje! Janmergenoeg is het voor Maud te laat, maar hopelijk helpen we er andere kinderen mee in dezelfde omstandigheden.
    Leuk ook die kaart By Kris door jou geïnspireerd, had hem ook op haar blog zien voorbij komen. So cute, doet me denken aan een kaart die ik eens uit Spanje heb gekregen in mijn jeugd. Ik zal hem eens opzoeken en samen met die van Kris posten ;).
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die sleutelhangers zijn zo gaaf!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Comments are very much appreciated, I'd love to hear from you!